Direktlänk till inlägg 13 maj 2014

Home made!

Av Elisabeth Bergman - 13 maj 2014 13:43

Det riktigt kliar i fingrarna , fick tipps av en vän om en grupp på facebook som heter Återbruka mera! Helt undebart pyssel som handlar om hur man kan ta gamla saker och göra om! Älskar sådant dels för att det är bra för miljön och för att det är så himla roligt att hålla på, och man sparar ju även en slant på det, ett plus i kanten för det! Har hur mycket idéer som helst nu som jag vill göra! Önskar bara att vi bodde lite större och hade lite mera plats att ställa allt på! Vi bor ju i en liten tvåa bara ;) Det finns oändliga möjligheter att fixa till saker om man bara har lite fantasi. Jag blir nästan lite smått beroende av att sitta och titta på allt roligt som alla har gjort! Blir absolut en massa loppisar i sommar!

Sen hittade jag även en till grupp idag Hemmagjorda hud- och hårvårds produkter, I love it! Hur underbart är det inte att kunna få en massa tips på hur man enkelt kan göra det själv och utan en massa gifter som bara gör våran kropp sjuk! Tummen upp för facebook grupper! 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elisabeth Bergman - 17 april 2015 20:56

Här i veckan fick Äntligen mina stackars blommor en rejäl ompyssling med ny jord och bort klippning av gammla blad osv! Det är något jag finner rogivande att pyssla med blommor, frön och odling! Men har inte haft lusten att bry mig om dom, men nu ätn...

Av Elisabeth Bergman - 17 februari 2015 20:58


Hej igen! Nu startar jag om bloggen och ger mig i kast med ett nytt försök att starta en blogg. Jag börjar med att berätta att vi ÄNTLIGEN har köpt vårat dröm hus! Vi var på visning den 28 augusti (samma dag som min sambo fyller år, vilken present! )...

Av Elisabeth Bergman - 1 juni 2014 20:38


Idag har vi haft en härlig solig dag med en utflykt till järvzoo! Det är otrloigt mysigt att gå runt där på trädäck med lummig  skog runt om! En väldigt rofylld tur! så otroligt att få se våra svenska djur, jag tror att vi hade turen att se nästan al...

Av Elisabeth Bergman - 25 maj 2014 11:10


En mysig morgon på morsdag! Den börjar med en god kopp kaffe och morgon mys med Tilde följt med några presenter ( Daniel som har fixat då Tilde är för liten för att förstå!). SKa även bli serverad god mat idag, vad det blir är inte riktigt bestämt än...

Av Elisabeth Bergman - 24 maj 2014 22:53


Idag begav jag, min dotter och kära mor oss ut för att fynda på loppis! Och härligt nog hittade jag en underbar fotoram som ska bli center på min fotovägg jag har velat göra under en längre tid! Det var en speciell dag med en massa loppisar runt om k...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards